سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

هدف ما از فروش محصولات استارباکس لبخند و رضایت شماست.

استارباکس

۱ بازديد
بین عاشقان قهوه نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که علاقه‌ای به استارباکس نداشته باشد و با فضای نوستالژیک استارباکس خاطره بازی نکرده باشد. فضای دوست‌داشتنی و محیط گرمی که استارباکس برای قهوه دوستان تهیه کرده است یکی از علت‌هایی است که این قهوه را در ذهن‌ها ماندگار کرده است؛ اما باید بپذیریم برای محبوبیت یک برند این مسئله کافی نیست.

استارباکس

برای درک جادوی استارباکس کافی است یک قهوه میهمان این کمپانی باشید. بل تراز این که استارباکس شعبه‌های رنگارنگ خود را در سراسر شهر گسترده کند، قهوه فقط در رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها سرو می‌شد. اصطلاح قهوه‌فوری یا قهوه خیابانی اتفاقی بود که برای اولین‌بار استارباکس در دنیای قهوه‌ها رقم زد. بعد از استارباکس قهوه دوستان لذت قدم‌زدن در خیابان و نوشیدن یک فنجان قهوه را درک کردند.
بااین‌حال استفاده از خدمات حضوری استارباکس نسبتاً گران است؛ اما استارباکس با ایجاد یک خلاقیت جدید و تولید محصولات قهوه‌فوری شرایط لذت‌بردن از محصولات خودش را در همه شرایط فراهم کرده است. ماجرا آن جایی برای شما جالب‌تر می‌شود که بدانید قهوه ای که می‌نوشید کاملاً اختصاصی و سفارشی برای شماست. هوه‌های استارباکس درمزرعه ی مخصوص استارباکس کشت می‌شوند.240 هکتار مزرعهٔ قهوه در کاستاریکا به‌صورت اختصاصی مرکز تحقیقات و توسعه جهانی استارباکس است. این یعنی ارزشی که استارباکس برای مشتری خودش قائل است. از سال 2018 استارباکس قهوه‌ها بسته‌بندی‌شدهٔ تک منشا را دراختیار مشتریانش قرار داد. با مراجعه به coffeeexperiences.starbucks.com می توایند سفری مجازی به مزرعه‌ی قهوه ای که می‌نوشید داشته باشید

تاكنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد